Wednesday, September 12, 2007

Svar på utmaning från Rippe.

Vi har fått en utmaning från vår nätkompis Rippe där vi skulle skriva 8 saker om oss. Åtta saker om Ramses:
  1. Jag ligger alltid i husses knä när tvåbeningarna äter frukost
  2. Jag bygger bo under sängen och drar dit allt jag kan
  3. Jag klättrar gärna högst upp på alla hyllor
  4. Jag älskar att bli kringburen
  5. Jag biter gärna min syster så att hon skriker högt
  6. Jag har EQ: jag är endast tillgiven mot de som står nära mina tvåbeningar
  7. Jag tycker det är lämpligt att väcka tvåbeningarna kl 04.00 varje morgon
  8. Jag har smeknamn som: bamsen, ramsi, pojken, ramsebams, apraketen.
Åtta saker om Isis:
  1. Jag ligger mycket sällan i knät men gärna strax bredvid
  2. Jag älskar att bli kliad på min mage
  3. Jag gillar att vara ute på balkongen
  4. Jag tycker om att gå ut (med husse i sele) i sele med husse
  5. Jag tycker inte om att bli upplyft från golvet
  6. Jag går alltid och lägger mig på samma ställe efter kvällsmaten
  7. Jag ger gärna brorsan ett tjuvnyp när jag tror att tvåbeningarna inte ser
  8. Har smeknamn som: tottis, fisan, sessalätt, flickan, sessan.

3 comments:

Anonymous said...

Ja du Isis, det var tur att du ändrade nummer 4. Matte blev lite bekymrad... brukar du ha husse i sele när ni går ut? Matte.

Anonymous said...

Hrmpf, du lovade att inget säga Isis. :(
-H-man

Anonymous said...

Hej! Kul att ni hittade till vår blogg! Matte säger att hon skulle vilja skriva in minst tio egenskaper till, det räcker ju inte med åtta heller!

Ha det bra!