Thursday, October 11, 2007

Totta Terrorist på Bygatan.

Hmm, jag har fått ännu ett nytt namn.... Totta Terrorist!! Hur kom det sig att jag förtjänade detta? Jag som alltid är den gulligaste kissen här på Bygatan. Tvåbeningarna vet väl inte vad jag gör när dom inte ser? Eller? Är det något fel på att:
  1. Springa efter brorsan och bita honom i bakbenen?
  2. Plötsligt hugga husse i fingrarna när vi gosar?
  3. Skrämma Ramses så han skuttar iväg lång väg och får ståpäls på svansen?
  4. Ställa mig och jama vid balkongdörren 10 ggr om dagen för att sen i alla fall inte vilja gå ut därför det är för kallt (fortfarande)?
  5. Alltid ha en vana att ställa mig på bord och med flit putta ner saker för att se vad som händer?
  6. Krafsa envist på den stängda dörren till tvåbeningarnas sovrum trots att de i alla fall inte kommer och öppnar den?
  7. Envisas med att få tvåbeningarnas totala uppmärksamhet just när de sätter sig med datorn i knät?

Isis, nyutnämd terroristkatt på Bygatan.

1 comment:

Anonymous said...

Hihi, vi håller på dig "terroristen"! En del av de där knepen har vi faktiskt anammat själva ska du veta!
Tvåbeningar är bra tröga ibland så det gäller att vara intensiv och upprepa sina handlingar för att få dem att fatta vinken...

Tassar från Azlan och Loke.