Tuesday, December 4, 2007

Kattastrof på Bygatan.

Det värsta tänkbara har hänt. Jag har fått en sån där dumstrut på huvudet. Man ser ju inte klok ut!! Jag är så ledsen... bara för att jag inte kan låta bli att klia på det där såret på halsen... så tyckte den där otrevliga tanten vi träffade idag att jag skulle ha en sån. Hua vilken fruktansvärd dag för en katt... först ihopföst med syrran i en trång sak... och sen in i nåt som lät så hemskt så jag skrek hela tiden tills det tystnade... sen var det den där otäcka tanten som tog i mig som om vi kände varann... sen stoppade hon upp nåt därbak... och sen tryckte hon ner en sån här över huvudet. Inte konstigt man är deprimerad. Ser ni inte vilka ledsna ögon jag har?
Ramses, deprimerad katt på Bygatan.

1 comment:

Anonymous said...

haha Stackars kisse, jag känner igen det där... Min Missy har kastrerats och ska gå omkring i sin dumma strut i 10 dagar, vilket hon inte alls gillar...